Nye muligheder

Forretningsudvikling

Muligheder – I ikke selv opdager.

Nye forretningsområder og videreudvikling af kundesegmenter handler i virkeligheden om at finde den gode historie, de rette kilder og udforske alle vinkler.

All Spelled Out Kommunikations journalistiske baggrund giver en unik forretningsudvikling, som jeres ansatte ikke ser. De ansatte er gode – sikkert de bedste – inden for deres felt og ekspertise, men ved f.eks. en konference eller møder hører og opdager de ansatte ikke de underliggende historier, som fortælles.

En journalist leder efter nyheder og muligheder, som ikke er fortalt før.
Jeres personale leder efter konsolidering og bekræftelse af eksisterende strategier.

All Spelled Out Kommunikation kan derfor tilbyde en ekstra dimension i jeres forretningsudvikling. Hvis I ikke har prøvet journalistisk forretningsudvikling, er det på tide.

Mødebooking

De rigtige møder.

Ethvert møde bygger på en eller flere gode historier. I dagligdagen kan det være svært for virksomhedens personale at få tid og mulighed til at finde nye veje og opsøge nye samarbejdspartnere eller kunder.
All Spelled Out Kommunikation kan skaffe jer udviklende møder med forskellige stakeholders, som virksomheden ikke har kontakt til i forvejen.

Ved hjælp af en journalistisk tilgang og research finder vi frem til forbindelser, udviklingsmuligheder og kontakter samt skaffer og booker møder.

Vi kan også deltage i møderne for at give sparring, støtte og sikre videreudvikling.

Mødetræning

Hold det rigtige salgsmøde.

Der er ofte kort tid til et salgsmøde, og derfor skal budskaberne være klare og skarpslebne.
For at få et udbytterigt kundemøde, hvor man sikrer, at budskaberne trænger igennem, kan man med fordel følge nyhedstrekanten.

All Spelled Out Kommunikation tilbyder generel træning i et ”baseline” kundemøde og specifik coaching og træning før et konkret møde.

Alt for ofte spildes dyrebar tid med unødvendige oplysninger, som ikke får kunderne til at købe en ydelse.
Vi kan træne markedschefer og sælgere, skære budskaberne til og sørge for, at kunderne får de rigtige oplysninger at træffe en beslutning ud fra.

Konferencer og messer

Se, lyt og fang.

Deltagelse med en stand på konferencer og messer er ofte en tilbagevendende begivenhed. Kunder og kontakter ved, at I deltager og kender det – som regel faste – personale ved standen. Dette er meget værdifuldt. Der er mange traditioner og udbytterige ritualer.

Med det kan desværre også virke udelukkende og blokerende for nye muligheder og ansigter.
Med en journalistisk vinkel med blik for historien kan alle føle sig velkomne på standen. Ved at tage udgangspunkt i en form for ”interview” af nye besøgende skabes kontakt og mulighed for at trække nye kunder og kontakter til standen.

En kombination af jeres personale og en journalist fra All Spelled Out Kommunikation vil give det største udbytte af en investering i konferencedeltagelse.

Hvad sker der i branchen?

Viden er magt.

Det er vigtigt for virksomheden at vide, hvad konkurrenterne, kunderne og andre interessenter foretager sig og kommunikerer om.

All Spelled Out Kommunikation tilbyder et overvågnings-abonnement, hvor I modtager besked om, hvad der rører sig inden for jeres branche, og f.eks. hvilke netværk og kontakter, der indgås.

Dette kombineres med et forslag til, hvilke handlinger og lobbyisme der kan foretages for at imødegå udviklingen inden for branchen.